Czy potrafisz zauważyć różnicę między szeptaniem a szemraniem? Otóż szemrać potrafi każdy, natomiast szeptanie jest sztuką, szczególnie jeśli chodzi o marketing w sieci. Skąd wziął się pomysł na marketing szeptany?

Wywodzi się on z naszej codzienności, ponieważ najlepszą rekomendacją usług tudzież produktów, są dla nas szczere opinie naszych bliskich, przyjaciół czy znajomych. Opinii szukamy też w internecie - więc nie ma nic dziwnego w tym, że marketing szeptany zdobył tak ogromną popularność oraz znalazł się w ofertach agencji reklamowych.

Osoby zajmujące się marketingiem szeptanym powinny pamiętać, że użytkownicy for internetowych czy portali społecznościowych nie są idiotami i potrafią bardzo szybko zauważyć, że coś jest nie tak, przez co zdemaskować autora. Wówczas produkt lub usługa zamiast zyskać popularność traci... i to wiele. Tracimy pieniądze, tracimy wiarygodność i klientów potecjalnych jak również obecnych... Jak więc szeptać, by marketing był skuteczny? Nie wolno przesadzać z zachwalaniem usługi. Zwykła pochwała bez przysłowiowych "fajerwerków" wystarczy. Nigdy nie oszukuj, ponieważ klient który dostanie rzecz gorszą niż tą o której wyczytał, będzie z pewnością niezadowolony. Buduj zaufanie i zainteresowanie, twórz społeczność wobec produktu bądź usługi ponieważ najlepszą opinię jest opinia zadowolonego klienta!

Skontaktuj się z nami!

Masz pytania? Zadzwoń do nas lub wyślij pytanie ofertyowe na adres e-mail,
jesteśmy do dyspozycji od poniedziałku do piątku 8.00-17.00